Sílá fotky

úterý 8. ledna 2019
Určitě už jsem to tady na blogu zmiňovala, síla fotky. Celkové pojetí, kombinace výrobků a na samotný konec, cvak. Fotka je to, co prodává. Instagram je toho zářný příklad. Opravdu mě fotka často přesvědčí, nebo je tím posledním "argumentem", zda ano či ne. IKEA je velká a často máte tolik práce na svém oddělení, že nový výrobek na oddělení jiného kolegy naprosto unikne vaší pozornosti. Ano, pořád platí, že kovářova kobyla chodí bosa. Případ konvice METALLISK a kávového filtru.








zdroj

4 komentáře

  1. Odpovědi
    1. Už doma děláme "filtr" a já jsem ráda za novou formu přípravy kávy. :)

      Vymazat
  2. Tak tuhle konvici si koupím až nám ta elektrická rychlovarka doslouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě elektrickou nemáme. Já pořád postaru vařím vodu na plynu. :D

      Vymazat

Děkuji Vám za milé komentáře!

NOTINO

NOTINO

Baťa